Zoeken
  • EdgarNijdam

Wat kunnen we leren van de Kerstman?



#thetailoredmaninblue #itisyou


Het is kerst 2020 en deze kerst zullen we nooit meer vergeten. We vieren kerst dit jaar thuis met een klein aantal mensen die ons lief zijn. We hebben de cadeautjes online besteld en de koelkast is gevuld met lekker eten.


Spotify geeft ons mooie kerstlijsten met de mooiste kerstmuziek en ouderwetse spelletjes komen weer van zolder. We kijken een een fantastische kerstfilm op TV of Netflix en tussendoor gaan we er even uit voor een lekkere wandeling om frisse lucht op te snuiven.


We dekken de eettafel op z'n allermooist en branden de kaarsjes en gaan op in mooie gesprekken en gelach. Genietend van een glas heerlijke rode wijn kijken we terug op een op een bijzonder jaar dat 2020 heet.


We maken er ondanks alles wat dit jaar ons bracht een bijzonder, waardevol en intiem kerstfeest van.


Ik deel graag een leuk weetje met je.


De Kerstman is na Mickey Mouse 's werelds meest herkenbare personage.


De Kerstman heeft een fascinerend personal brand. Wellicht is het een beetje verouderd en kan het een update gebruiken, aan de andere kant is het mooi en fijn om het te houden zoals het is. Tradities zijn er nou eenmaal om te koesteren.


Hoe kan het dat de Kerstman zo’n ontzettend sterk personal brand heeft? Ik heb daar eens goed over nagedacht en deel graag 5 redenen met je:



1. De kerstman komt zijn belofte na, jaar na jaar is hij betrouwbaar en op 24 december begint zijn feest. Mensen rekenen op hem en hij deelt zijn cadeaus en vreugde onder miljarden mensen.


2. De Kerstman heeft een enorm wereldwijd persoonlijk netwerk en miljarden merkambassadeurs. Het zijn de ouders die hun kinderen het verhaal van de kerstman vertellen.


3. De Kerstman heeft een persoonlijke website met social media-iconen zodat je persoonlijk met hem in contact kunt komen. De website is wel een beetje verouderd en kan wel een opfrisbeurt gebruiken, www.santaclaus.com.


4. De Kerstman heeft een zeer sterke en professionele Facebook-pagina: www.facebook.com/TheSantaClaus. De pagina wordt regelmatig bijgewerkt, bevat video en citaten die zijn persoonlijke overtuigingen en waarden overbrengen.


5. De Kerstman kent zijn eigen superkrachten en hij onderscheidt zich duidelijk van andere iconen zoals Sinterklaas en de Paashaas. Ieder jaar maakt hij een lijst en controleert hij deze twee keer. Bovendien zoekt hij uit wie stout of aardig is geweest. Je weet dat hij naar je stad zal komen in zijn slee getrokken door acht prachtige rendieren. Dit zijn toch echt superkrachten.


Dus laten we de personal branding lessen van de Kerstman omarmen en er zeker van zijn dat:


* We onze unieke belofte van waarden jaar na jaar nakomen.


* We constant ons netwerk van contacten onderhouden en opbouwen


* We een website hebben die verschijnt wanneer mensen je naam op Google zoeken.


* We hebben een Facebook-pagina hebben die regelmatig wordt bijgewerkt.


* We onze superkrachten kennen en ze duidelijk aan iedereen in ons netwerk laten zien en onder woorden brengen.


Dankjewel alvast voor het lezen en ik kijk uit naar jouw reactie!

Ik hoop je een keer te ontmoeten in mijn "Tailored Man in Blue' showroom", waar ik jouw het podium geef, en voeg me gerust toe aan jouw netwerk.

Ik wens je een hele fijne kerst!


Verbind, Leer en Inspireer en Groei met Stijl in je Pak!

Een stijlvolle groet,

Edgar Nijdam


Edgar Nijdam startte in 1998 zijn eigen bedrijf Edgar N. Lifestyle for Men. Naast bekende topmerken ontwikkelde Edgar zijn eigen merk Edgar N. Na een eerste breakthrough in Zwitserland ontstond een nieuwe formule, “Tailormade for Men”. Confectie werd vervangen door maatkleding. Edgar heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als Authentic Personal Branding spreker en heeft het T.A.I.L.O.R.I.N.G. model ontwikkeld.


Vandaag de dag werkt Edgar met CEO's, ondernemers, leidinggevenden, coaches en influencers in verschillende branches. Met al zijn ervaring in Experience Tailoring, is hij erachter gekomen dat geen enkel individu hetzelfde is; iedereen heeft een uniek doel en iedereen is hier aanwezig om zijn unieke doel te vervullen. Weet je wat dit is en hoe je dit naar de wereld kunt communiceren? Met jouw verhaal, levenslessen en boodschap kun je het verschil maken in het leven van anderen: “Maak maatwerk van je leven"


“The Tailored Man in Blue. It is You. Het gaat niet alleen om het pak, het gaat om de man in het pak! Het gaat om jou!


Samen gaan we de wereld een beetje mooier maken. Jij hebt het talent om te transformeren. Met jouw aandacht, attitude en authenticiteit weet je de juiste mensen aan te trekken. Jij hebt het imago dat inspireert. Jij neemt de leiding neemt over je eigen, zodat je de leider wordt van je eigen toekomst. Je ontwikkelt je continu. Op deze manier bouw je aan duurzame resultaten en relaties. Met jouw authentieke personal brand en verhaal maak je impact. Je onderscheid je en valt op in je groeiende netwerk. Je doet waar je goed in bent en leeft je potentieel en dit maakt je gelukkig.


Het is mijn missie om een stijlvol, authentiek en inspirerend netwerk op te bouwen, waar mee we een podium creëren en miljoenen mensen kunnen helpen en inspireren. Kan ik jou verwelkomen in mijn netwerk?


46 keer bekeken0 reacties

Hoofdstraat 124

3972 LD  Driebergen-Rijsenburg

edgar@edgar-n.nl

0343-511013

©2020 Edgar N. - NL002148971B67