Zoeken
  • EdgarNijdam

Is dit de ToverFormule voor een gelukkige toekomst?

Bijgewerkt: okt 24



Een gelukkig leven en een gelukkige toekomst, dat is toch wat we allemaal willen en nastreven. De bron van ons geluk is onze oorspronkelijke authentieke aard. In feite hoeven we niet naar geluk te zoeken of geluk te ‘maken’ of na te jagen, omdat we het van nature zijn. Het zijn onze emoties en acties die dagelijks invloed hebben op ons geluksgevoel.

Gelukkige en succesvolle mensen zijn altijd de eersten die het verlangen hebben om continu te groeien. Ze stellen duidelijke doelen, werken dagelijks aan hun gezondheid en hebben effectieve en liefdevolle relaties.


Gelukkige mensen hebben hun financiën op orde, gaan productief met hun tijd om en hebben een kwalitatief netwerk.


Gelukkige mensen weten hoe ze zichzelf moeten verkopen, kennen de kunst van authentieke communicatie en hebben de leiding over hun leven.


Gelukkige mensen blijven leren en nemen de tijd om hun vaardigheden toe te passen om een ​​verschil te maken in hun gemeenschap en de wereld, een bijdrage die een impact zal hebben op toekomstige generaties.


En nee, geluk wordt niet gecreëerd door anderen, het zit in jezelf. Het is wie je bent, wat je doet en waarom je het doet.



Heb je weleens overwogen om in de marketing te gaan?

Als ik je nu vertel dat je een marketeer bent, geloof je me dan?

Als het op je eigen leven aankomt, breng je je personal brand elke dag op de markt, of je het nu beseft of niet. Jij bent de marketeer van jouw personal brand!


De sleutel is om de controle over te nemen. Je bent je eigen personal branding manager en ik raad je aan om de koers uit te zetten voor je eigen merkbeleving. Het is jouw show, hou van je eigen merk.


"Een gelukkig merk is een succesvol merk".

Ben je ooit wakker geworden, niet omdat het moet, maar omdat je het wilt? Voel je je je uitgerust en op je gemak, omdat je alles onder controle hebt? Is het werk dat je creëert doelgericht en authentiek?| Word je betaald voor wat je doet of word je betaald voor wie je bent? Is je boodschap duidelijk en effectief? Ben je jezelf, de echte jij, helemaal authentiek en niets te verbergen. Houden mensen van je en word je bewondert? Lig je soms ‘s nachts wakker, omdat je geniet van wat er de volgende dag gaat komen? Kortom: “Ben jij je eigen Chief Happiness Officer”?


Personal branding is een belangrijke initiator van geluk en raad eens, het is helemaal gratis. Personal branding is het proces waarmee je je onderscheidt door je unieke waarden te identificeren en onder woorden te brengen om een ​​specifiek doel te bereiken.


Iedereen kan geluk bereiken, maar om dat punt te bereiken, moet je vertrouwen in jezelf krijgen, optimistisch zijn en je passie(s) nastreven. Het starten van een blog bijvoorbeeld, is een geweldige manier om anderen te laten weten wat jou gelukkig maakt. Met het opbouwen van een community via je blog kan je in contact komen met degenen, waarmee je je interesses deelt, zodat jullie allebei gelukkig kunnen zijn.



Gelukkig zijn in je werk is succes. Als je niet blij bent met je baan, bouw dan een personal brand op dat weerspiegelt wie je bent en waar je gelukkig van wordt. De kans is groot dat je opgemerkt wordt door recruiters of dat je de basis legt voor je eigen bedrijf.


Personal branding is niet de ultieme sleutel tot geluk, maar het zal je zeker helpen toegang te krijgen tot je talenten en te genieten van een zinvolle carrière, wat zeker bijdraagt ​​aan geluk. Met het ontwikkelen van je personal brand start je het proces van zelfontdekking en hiermee identificeer je je krachten, je waarden en je passies.


Als je je passie volgt, werk doet waarbij je je sterke punten gebruikt die vervolgens aansluiten bij je waarden, ben je betrokken. De tijd lijkt voor jou te stoppen terwijl je aan het werk bent. Als je doet waar je van houdt, ben je jezelf continu aan het ontwikkelen.

Dit is een belangrijk onderdeel van personal branding, betrokken zijn en betekenis hebben.


Door echt te begrijpen wie je bent, wat je unieke sterke punten zijn en hoe je die talenten kunt gebruiken om een ​​betrokken en zinvol leven te leiden, geloof ik dat je niet alleen een authentiek en succesvol personal brand opbouwt, maar ook levensvreugde.


"Geluk vind je wanneer je je vrij weet te maken van alles wat je afleidt".


Edgar Nijdam startte in 1998 zijn eigen bedrijf Edgar N. Lifestyle for Men. Naast bekende topmerken ontwikkelde Edgar zijn eigen merk Edgar N. Na een breakthrough in Zwitserland ontstond een nieuwe formule, “Tailormade for Men”. Confectie werd vervangen door maatkleding. Edgar heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als Authentic Personal Branding spreker. Met zijn verhaal, levenslessen en boodschap over “Tailor your Personal Brand” zit hij regelmatig aan tafel bij bedrijven en geeft hij lezingen over dit boeiende onderwerp. De nieuwe brandstory die hieruit ontstaan is, is “The Tailored Man in Blue. It is you. Het gaat niet alleen om het pak, het gaat om de man in het pak! Het gaat om jou!



38 keer bekeken

Hoofdstraat 124

3972 LD  Driebergen-Rijsenburg

edgar@edgar-n.nl

0343-511013

©2020 Edgar N. - NL002148971B67